reklama

Ako vypatrat "predané" dieťa?

Neviem ako to voľakedy bývalo isté však je, že v mojom okolí sa nachádza osoba už momentálne v pokročilom veku, ktorá sa narodila ako dvojička. jedná sa už o starú paniu, ktorá mi prezradila, že jej rodičia nevie - či predali, alebo darovali dieťa, kedže v čase keď sa narodili všade zúrila vojna a hlad.  A rodičia sa teda rozhodli pomôcť sebe a aj dieťatku a dali ho vraj zamožnej rodine. A odvtedy o nej nepočuli!!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Ale ako momentálne takúto osobu nájsť?

Celá záležitosť je asi 70 rokov stará, dievčatko medzitým vyrástlo a určite dnes sama je babkou so striebornými vlasmi. Zamyslela som sa, ako je niečo takéto vôbec možné, a či by som to ja sama urobila, keby ma k tomu hlad a okolnosti donútili.

Na porovnanie, stará pani mala ešte 2 súrodencov okrem dvojičky, ktorá vyrastala inde.

Rodičia mali poslednú informáciu, že odcestovali preč za more a nikdy nedostali žiadne správy. Ale veď sami dobre vieme ako sme aj boli odtrhnutí od sveta v čase komunizmu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je možné vypátrať takúto osobu?

Dala by sa použiť podobnosť osôb, ked že boli dvojčatá?

Má niekto z Vás skúsenosti s podobnou záležitosťou?

Keby sa podobný prípad stal mne, hľadala by som stratenú sestru už len preto aby som vedela že na svete je ešte niekto s mojim genetickým kódom a aby som jej povedala ako to naozaj bolo, a čo možno rodičov k tomu viedlo. Možno by sa to dnes kategorizovalo ako obchod s deťmi, avšak ako vidíme voľakedy matrika nefungovala v takom zmysle ako dnes a možné bolo teda všetko, hlavne v pohnutých časoch vojny.

Mary Orvos Varga

Mary Orvos Varga

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlada zena,skusajuca najst zmysel zivota a overit si vsetky stare ludske pravdy na vlastnom zivote:-)neviem kto som, co som kam kracam a ci som posol, caka ma smrt? a ci spasa? neviem, ale aj tak Usmievam sa:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu