reklama

Existuje priateľstvo medzi mužom a ženou?

Niektorí prisahajú, že áno. Iný tvrdia, že sa to ešte nerozvinulo a preto tí predchádzajúci ešte nevedia, že v realite Nie! Naozaj nemôže mať vydatá žena kamaráta? Môže byť len kolega, známy, či sused a spolubývajúci?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (111)

Mám kamaráta.

Možno sa Vám to zdá čudné, ale mám.

Som vydatá. Nie dlho, ale som. A aj napriek tomu mám kamaráta. Vlastne aj dvoch:-)

Jeden je gay. Vidím Vaše úsmevy na tvárach pri čítaní tejto vety:-) Všetkých napadlo to isté:" no jasnéééé, veď je gay, to sa ani nepočíta!" Ale počíta!!! Je to taký istý chlap ako tí ostatný, len má lepší prehľad v móde, a vždy mi úprimne povie, čo si myslí, aj keď to nie je príjemné, či už o mojom okolí, oblečení, názore.

Jednoducho je tam. Keď mám depresie, a stretnem ho, jeho mávnutie rukou ako keby práve vo výške tváre zatláčal víťazný basketbalový kôš a k tomu slávna veta: Aleee Mary, vykašli sa na to!" ma vie prebrať do reality. Jednoducho má nadhľad. Keď ma trápia ľudské problémy, mám pocit, že svokra ma nemá rada, alebo že ľudia sa v ten deň sprisahali proti mne, je tu ON....žiadal by sa rým...môjho srdca šampión:-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale nieje, môjmu srdcu kraľuje môj manžel. Vždy mi pomôže prekonať takéto stavy a ja ani sama neviem, prečo ma iný človek nevie dostať do takejto pohody a ukludniť moje rozbúrené myšlienky. Nepredstavujte si to ako denné stavy. Ja som nevyliečiteľný optimista, a tak to aj vyzerá...každý deň vstávam s úsmevom na perách, pri predstavách čo pekné ma dnes čaká. Len tí ľudia mi to občas kazia:-(

Tak keď ma pri prechode ročných období stretne ten stav, že rozmýšľate, čo má cenu, a či pokračovať ďalej, akoby zázrakom tento chalan mi pomôže.

A čo kamarát číslo 2?

Toho poznám dlhééé roky. Ešte keď som bola dieťa školopovinné sme spolu drali lavice. Stredné sme absolvovali síce zvlášť, ale náš vzťah ostal nemenný. Jednoducho dve duše sa našli:-) Vieme sa porozprávať dlhé hodiny, poznáme navzájom svoje rodiny, kamarátov a okolie, preto vždy vieme čo a ako zmýšľa ten druhý. Musím sa priznať, že v mojom živote bolo obdobie, keď som si myslela, že tento chalan, by možno bol ten pravý, ale hormóny narobia divy, by ste sa čudovali, keby ste každý nemali pubertu za sebou alebo neboli práve v nej:-) čiže viete o čom píšem! Bol to taký stav, keď hľadáte sám seba a niekoho, kto by sa Vám na tej ceste hodil do kroku! Nepredstavujte si, mladé zamilované dievča, ako hádže pohľady po kamarátovi, ani že mám zošity plné nacvičených podpisov s jeho priezviskom:-) To nie!!! Bol to len taký záblesk v mysli, a dokonca nás oboch, lebo sme to spolu aj prebrali po rokoch. Ako znak drzosti tejto spoločnej úvahy, sme si po vzore príbehu z kultového seriálu Priatelia tiež sľúbili, že ak tá pravá pre neho a ten pravý pre mňa neprídu do našej 30, vezmeme sa. Tento sľub často s humorom preberáme.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ako ste na tom vy?

Máte v okolí milé slečny, dámy, panie kamaráta?

A čo vy páni, chlapi a chlapci?

Veríte na kamarátstvo medzi mužom a ženou? Niektorých tu možno napadne: a kde zostal manžel? Manžela z tejto úvahy zámerne vynechám, keď že ho pokladám za lásku v živote a nie kamaráta, lebo je síce môj najlepší priateľ, tiež poradí a pomôže, ale beriem to ako samozrejmosť, ako asi každý z Vás. Sú však dni, keď potrebuješ prebrať aj veci, ktoré manžel nevie pochopiť z tvojho uhľa pohľadu.

Mary Orvos Varga

Mary Orvos Varga

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlada zena,skusajuca najst zmysel zivota a overit si vsetky stare ludske pravdy na vlastnom zivote:-)neviem kto som, co som kam kracam a ci som posol, caka ma smrt? a ci spasa? neviem, ale aj tak Usmievam sa:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu