reklama

žije ešte to dieťa v nás?

Hovorí sa: V každom chlapovi je kus chlapca Neviem, či to platí na 100% alebo len občasné výnimky potvrdzujú pravidlo. Ale ockovia radi kupujú svojim ratolestiam vláčiky, autá na diaľkové ovládania a reálne lietajúce helikoptéry, aby sa s nimi mohli hrať ony sami:-) Keď deti odídu večer spať nastupuje druhá smena a dospelí muži sa prejavia ako deti. Hrajú sa a hrajú.....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
Obrázok blogu

Myslím, že kedže každý z nás tým prešiel, čosi v ňom zostane. Keď sme malí, želáme si často,už nech sme veľkí a dospelí. Neskôr sa nám potvrdí, že toto najkrajšie obdobie v živote bolo nenahraditeľné.

To aké máme detstvo nás ovplyvňuje na dlhé roky, až kým to z nás dospeláci "nevydupú".

Máš určitý vek tak sa podľa toho správaj!

Neprejavuj pocity, nehovor čo si myslíš, klam, veď klamstvo je častejšie lepšie ako pravda!!!!

Podvedome k tomu spejeme, až kým to dieťa v nás ostane učupené, občas možno " vykukne" - ale kedže je neželané zase sa stiahne späť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A presne toto sa stalo aj mne:

Moja kamarátka s manželom nás pozvali na návštevu, počas našej dovolenky doma na Slovensku.Aby ste to chápali, žijeme momentálne mimo Slovenska. Kamarátka nie hocijaká- bývalá spolužiačka zo základnej, v tých časoch nerozlúčitelná dvojica, vlastne trojica, hoci časom sa z nás stala len dvojica. Spolu sme prežili aj študentské časy, ako aj ťažké časy puberty, prvé lásky, prvé sklamania a objavovanie dospeláckeho života sme prežívali spolu! Počas dvorenia našich manželov sme mávali spoločné rande, rozumieme si výborne aj ako štvorica. Boli aj na našej svadbe. Tento popis je dôležitý aby ste pochopili, že to nie je len taká kamarátka, čo ju stretnem raz za 5 rokov. Chodili sme spolu na dovolenky, kde sa v nás to dieťa často uvoľnilo, sánkovali a gulovali sme sa počas Silvestrovských lyžovačiek a bolo nám fajn.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Kamarátka nazvem ju Patrícia, sa mi už dlhšie zdôverila, že túži po novej sedačke. Aj boli na výstave nábytku, ale nedospeli tuším k neakému riešeniu. A tu sa dostávam k tej našej návšteve. Po zhliadnutí ich obývačky, kde svietila nová sedačka, som sa tak potešila, že sa jej to splnilo. A ozvalo sa to dieťa vo mne: Vyskočila som na sedačku a poskakala som si na nej ako Tom Cruise v show Oprah! Tak ma premohla vlna radosti ako keby som ju ja sama dostala do daru. Podotýkam, že sedačke som neublížila a nerobila žiadne kotrmelce ani saltá, nepredstavujte si Jackieho Chana v jeho filmoch!

Avšak Patrícia zostala zarazená aj s manželom! Vyjadrili sa že ostali šokovaný z môjho prejavu! Odvtedy sme akosi na bode mrazu. Som teda pomýlená, či to dieťa mám naozaj "zakopať" do zeme! Alebo to len nebola vhodná chvíľa. Veď kto je bez viny, nech prvý hodí kameňom......

Mary Orvos Varga

Mary Orvos Varga

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlada zena,skusajuca najst zmysel zivota a overit si vsetky stare ludske pravdy na vlastnom zivote:-)neviem kto som, co som kam kracam a ci som posol, caka ma smrt? a ci spasa? neviem, ale aj tak Usmievam sa:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu