reklama

teror v rakusku - odkedy rodicia robia taketo veci???

Včera prebehla po svete správa, čo robil rakúšan svojej dcére - od znásilňovania -akoby už toto nestačilo - aj väznenie, a svoje deti nechal bez denneho svetla,vzdelania, priateľov a ukratil ich o bežný život! Toto má byť svet 21. storočia??? Takto to má byť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Fuj, až sa mi zdvihol žalúdok, keď som si to prečítala ako aj predstavila. Skôr nepredstavila....veď dokopy ani nie je čo si predstaviť, keď že nemali žiadny život, žiadnu minulosť, žiadne spomienky, nič na čo sa dá po rokoch spomínať!

Ako toto niekto vysvetlí tým ďeťom?

Existuje dobrý psycholog, ktorý im bude vedieť pomôcť? Nemyslím.

Zamyslime sa teda na našom živote a problémoch a prídeme na to, že vždy môže byť horšie! Tým nechcem povedať, že naše problémy sú " o ničom" ale že sa dejú aj horšie veci a my ich nevidíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na celej veci ma udivilo, že celý čas bývali v bytovke so susedmi a nikto nič nevidel a nevedel. Je to teda naozaj tak? Nič nevidíme? ALebo nechceme?

Občas ma napadne moja stará susedka, ako si povzdychla: " Kam sa tento svet rúti?"

Čo prinúti otca niečo takéto vyviesť? Veď rodičia su osoby, čo nás od malička vedú a učia, chránia pre všetkým a snažia sa nás naučiť žiť aby sme to ich posolstvo poslali ďalej po našich deťoch. 

Ostáva mi, len vysloviť nádej, že ľudia postihnutí touto tragédiou možno raz "odpustia" ale NEZABUDNU!

To sa asi nedá..... 

Mary Orvos Varga

Mary Orvos Varga

Bloger 
  • Počet článkov:  28
  •  | 
  • Páči sa:  0x

mlada zena,skusajuca najst zmysel zivota a overit si vsetky stare ludske pravdy na vlastnom zivote:-)neviem kto som, co som kam kracam a ci som posol, caka ma smrt? a ci spasa? neviem, ale aj tak Usmievam sa:-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu